26 Jun
Pop-Up Media validează piețele internaționale prin strategie de performanță, cu focus pe diaspora românească

Am povestit recent, în cadrul unui articol publicat de IQads, despre cum abordăm extinderea internațională la Pop Up Media. Nu e un subiect simplu și nici o rețetă universală, dar am simțit că e un moment bun să împărtășim din ce am învățat până acum – din campaniile testate, din piețele în care am încercat să înțelegem comportamente diferite, din greșelile făcute și din rezultatele care au venit după ajustări constante.În materialul IQads, am vorbit despre:

  • De ce nu e suficient să "traduci" o campanie pentru o altă piață;
  • Ce înseamnă să validezi corect o nouă audiență;
  • Cum folosim performanța ca un instrument de învățare, nu doar de livrare.

E o bucurie să vedem interes pentru astfel de subiecte, mai ales că internaționalizarea nu vine peste noapte și nici nu se poate face fără testare, răbdare și echipe aliniate.

👉 IQads – Pop Up Media validează piețele internaționale prin strategie de performanță


Mulțumim celor de la IQads pentru spațiu și conversație – și clienților care au curajul să iasă din zona de confort împreună cu noi.

Comentarii
* E-mailul nu va fi publicat pe site.